torsdag 15. desember 2011

I disse bursdags- (og jule-) tider

De siste dagene har vært skikkelig travle, og sånn ser det ut til å fortsette fram mot jul. På søndag var det første bursdagsselskap får Andrea. Stor stas, særlig var sminkehodet fra onkel og Adrian populært.

På tirsdag var det først Lucia i barnehagen om morgenen (flatt batteri på telefonen, så ingen bilder, dessverre). Om kvelden var det juleavslutning med grøt i speiderens lavvo. Da fikk vi besøk av et realt tordenvær med hagl.

På onsdag var Martin i bursdag til en kamerat, og i dag var det nissefest i barnehagen. Andrea var fornøyd med antrekk og sminke;)

I tillegg har jeg hatt litt å sysle med. Vi fikk levert oppgaven til web 2.0 (et 15 poengs studie som jeg tar) i dag, jeg har diverse tentamener som må rettes, og jeg har syslet med litt kakebaking til det o' store bursdagsselskapet i morgen. Da er nemlig verdens beste jente 5 år! Gjett om vi har hatt nedtelling.... Kakene er jeg riktig så fornøyd med. Se bare:





Cake pops:
 Snehvit og de syv dvergene:

Ingen kommentarer:


website counter